090x betaalnummers

Een perfecte informatiedienst met een 0900 nummer

Doordat u zelf het tarief bepaalt, houdt u de kosten van uw servicenummer in de hand.

Waarom een 0900-nummer aanvragen

Een 0900-servicenummer heeft zijn eigen unieke kenmerken. Ontdek hier waarom de voorkeur van slimme organisaties naar dit type servicenummer uitgaat.

  • Professionele uitstraling

U kunt maar één keer een eerste indruk maken. Met uw eigen 0900-nummer creëert u een professionele uitstraling, waarmee u zich met kop en schouders boven de concurrent verheft.

  • Altijd bereikbaar zijn

Een 0900-nummer is een virtueel nummer dat u doorschakelt naar een bestaande telefoonlijn. Het wijzigen van deze zogeheten eindbestemmingsnummers doet u zo vaak en wanneer u wilt.

  • Grotere respons

Uit onderzoek blijkt dat 0900-nummers om de bovenstaande redenen een grotere respons krijgen. Een groei van het aantal bellers van 15% is niet ongewoon.

  • Geheugensteuntje

StECIT geeft u de keuze uit allerlei vrije 0900-nummers. U kiest het nummer dat het beste bij uw bellers blijft hangen. Met een naamnummer zullen uw klanten nooit meer uw nummer vergeten.

  • Landelijke uitstraling

Een landelijk publiek aanspreken is lastig met een lokaal nummer. Met een 0900-nummer geeft u aan in het hele land actief te zijn en vergroot u met één klap uw markt.

  • Werkt met uw bestaande telefoon

Binnenkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar uw bestaande telefoon; vast of mobiel. U hoeft dus niet te investeren in nieuwe telefoons of telefoonlijnen.

Bepaal zelf het tarief

Bij een 0900-nummer bepaalt u zelf het beltarief: prettig laag, kostendekkend of juist winstgevend. U verandert dit tarief wanneer u maar wilt; indien gewenst zelfs maandelijks.

Kiest u voor een tarief per minuut, dan kunt u een lokaal tarief instellen of een hoger tarief, tot een maximum van € 1,00 per minuut. Factureren per gesprek kan ook: de beller betaalt dan een vast bedrag tot € 1,40.

Benieuwd naar onze scherpe tarieven? Vraag een offerte aan.