Calculator

Wat kost VoIP?

VoIP telefonie is uit een aantal dingen opgebouwd. Ten eerste hoeveel telefoonlijnen er zijn of komen. Dit is een maandelijke kostenpost van € 2,00 per telefoonnummer. Het is niet zo dat U, zoals vroeger, op 1 telefoonnummer U maar één maal bereikbaar bent. Met VoIP kunt U op 1 telefoonnummer bv 4x gelijktijdig bereikbaar zijn als er 4 VoIP gebruikers actief zijn. Of als een binnenkomend gesprek beantwoord word door gebruiker 1, kan gebruiker 2 gewoon nog naar buiten bellen. Het is dus niet zo dat 1 telefoonnummer maar 1 lijn is. Wel zo gemakkelijk natuurlijk.

Dan zijn er de VoIP account (toestellen of gebruikers). Iedere gebruiker heeft zijn eigen VoIP account. Dit account zorgt er voor dat de centrale weet waar de gebruiker bereikbaar is. Dit kan op een vast VoIP toestel zijn, maar ook op de PC of een smartphone en zelfs gewoon op de gsm (handy).

Ook komt er nog bij wat U van de “centrale” verwacht. Standaard kunt U ondeling bellen, doorverbinden, in de wacht zetten, ruggespraak houden en uiteraard realtime uw gespreksstatistieken bekijken.
Ook heeft U volledige toegang tot uw portal op mijn.stecit.nl en in dit portal kunt U bijna alles zelf regelen. Van het aanmaken van gebruikers (VoIP accounts) tot het aanvragen van een extra telefoonnummer.

Wilt U meer, zoals meldingen (bv. welkom bij…) of werken met openingstijden (bv. tijdens kantooruren moet de telefoon gaan, buiten kantooruren een antwoordapparaat), dan komt U uit bij het Kantoor pakket.

Wilt U nog meer, bijvoorbeeld een keuzemenu (druk 1 voor… etc) of , dan komt U uit bij het Kantoor Plus pakket.

En heeft U behoefte aan wachtrijen, meeluisteren of bijvoorbeeld telefonisch vergaderen, dan kunt U deze modules tegen een meerprijs gemakkelijk zelf aanzetten.

Benieuwd wat het voor U zou kosten? Maak gebruik van onze calculator. Ook kunt U hier een offerte aanvragen.

 

[CP_CALCULATED_FIELDS id=”6″]